18 Nisan 2012 Çarşamba

Lame Ayakkabı Dolabı

SHELLYS METAL TAUPE
Mezuniyet ve düğün sezonu açılır açılmaz güzel elbiselerin çoğu tükendi bile.Neyse ki sık sık yeni modeller geliyor mağazalara.Şık bir elbiseyi tamamlayan en önemli unsurlardan biri de ayakkabılardır.Ben de biraz ayakkabı tavsiyesinde bulunmak istiyorum.Bu sezon lame ve dore ayakkabılar ön planda.Mesela Pembe bir elbisenin altına lame ayakkabı almaya karar verelim.Başta Nine West,İnci vb. mağazalarda çok aşırı taşlı parlak,platform ayakkabılar var,ben bunları beğenmiyorum.
                                                             
RIVKA OVERCAST
Vince Camuto'da aradığım şıklıkta lame ayakkabıları bulabilirim.Shelly Metal Taupe modeli çok şık ve rahat bir model.Bilekten bağlandığı için yürümek çok daha kolay oluyor.Önünde duman rengi taşları var.Sade bir elbisenin altına çok hoş olur.Aynı zamanda kotların altına giyip,bir anda spordan şık duruşa geçebilirsiniz.Fiyatı 325 TL. Rivka Overcast modeli ise işli ve sade olmayan elbiselerin altına da çok yakışır diye düşünüyorum.Günlük hayatta da kısa elbise yada etek altına çok uygun olur.Bunun fiyatı da 299 TL.Vince Camuto marka ayakkabıları Vepa 62 mağazalarında bulabilirsiniz.

METALLIC ELAPHE SLINGBACKS

Ama derseniz ben 1.500 TL verebilirim lame bir ayakkabıya o zaman size Vakko mağazalarında satılan Barbara Bui'nin Metallic Elaphe Slingbacks modelini tavsiye edebilirim.Derisinin dokusu gerçekten çok hoş ve çok rahat bir ayakkabı.Bunu da hem gece elbisemizin altına çok şık olur,hem de günlük olarak da kullanılabilir.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder