7 Nisan 2012 Cumartesi

Elbise günü

ZARA


Bugün bir arkadaşımın doğum günü için elbise arayışındaydım ve birçoğunu deneme şansım oldu.Öncelikle Zara'da ki bir elbiseden bahsetmek istiyorum.Muhtemelen çoğunuz görmüşsünüzdür.H&M'de de bu elbisenin aynısından var.Kumaşı,rengi aynı.Hatta H&M'de pembe olarak alternatif renk seçeneği de bulunuyor.Üstelik fiyatı Zara'da 199 TL iken H&M'de 99 TL! Şaka gibi değil mi??

FOREVER NEW
Bunun yanında Forever New'da da çok şık elbiseler var.Hatta neon bir pembe elbiseyi çok beğendim ama 34 bedeni çok dar oldu,36 bedeni ise bol..Tadilat yapılırsa güzel olur mu emin olamadım ama aklım da kaldı o elbisede.Eğer böyle bir şey arıyorsanız onu mutlaka deneyin derim.Fiyatı 169 TL.Oldukça uygun bence şık bir elbise için.

Massimo Dutti'ye gelirsem eğer yaz sezonunun renklerine bayıldımm.İpek bluzlar çok şeker ve çok şık.Ama bu sezon hiç güzel elbise yok.Bu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı doğrusu çünkü ipek elbiseleri oldukça meşhurdur bu markanın.Ben Massimo'dan narçiceği ve pembe gece elbiseleri bekliyorum ilerleyen günlerde...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder