7 Nisan 2012 Cumartesi

SURVIVOR

2012 Survivor Anıl Kimdir Biyografi Nerelidir Vikipedi Kaç Yaşındadır Resimleri 3

Survivor Ünlüler-Gönüllüler hakkında bir şeyler yazmak için birkaç hafta geçmesini beklemiştim.Doğru bir şey yaptığımı şimdi daha iyi anlıyorum çünkü herkesin iyi olduğu ,"biz bir takımız" günleri çoktan geçip gitti.Herkesi tek tek değerlendirmek istiyorum.Öncelikle Merve Büyüksaraç'tan başlayacağım.O kızın çok kötü kalpli ve sinsi olduğunu düşünüyorum.Ortalığı karıştıran o.Anıl'ın söylemediği bir şeyi diğerlerine söyleyip onun isminin yazılmasını sağladı.Sonrasında da kıvırmaya çalıştı.Bir de o ses tonu nasıl tahammül edilemez!Sürekli söyleniyor,diğer insanları etkilemeye çalışıyor. En son Mustafa Topaloğlu'yla kavga etti ve yakışıksız sözler sarf etti.Ama bana göre bu bir strateji.Böyle yaparak son 4'e kalacak bence.Almeda çok iyi niyetli ,oyunlarda da başarılı olan bir kız.Onun destekliyordum hatta ama Merve'nin gazına çok geliyor.Nihat'ı da çok başarılı buluyorum oyunlarda.Oda biraz Merve'ye yancılık yapıyor ama çok fazla da kötü kişi olmak istemiyor.Alp Kırşan'ı seviyorum ben.Her oyunda da ciddi katkıları oluyor.Sinsi değil en azından.Anıl ise çok yakışıklı,aynı zamanda oda çok iyi,düzgün bir çocuk.Sibel Tüzün'e karşı kazanmasına çok sevindim.Zaten twitter çalkalandı onun adı çıkınca konseyde.Demet Akalın,Bengü gibi ünlüler bile onu destekledi.Ben Anıl'ı da çok seviyorum hatta kazansa keşke bu yarışmayı.Mustafa Topaloğlu aynı Mustafa Topaloğlu zaten:) Beni en çok şaşırtan Doğuş oldu galiba.Onun bu kadar aklı başında,bu kadar uyumlu olmasını beklemiyordum doğrusu.Bir sahne vardı hiç unutmuyorum;Merve yine cır cır konuşuyor,Doğuş "Böyle yapmayalım,ayrılıklar böyle şeylerden çıkıyor.Birlikte yaşamak zorundayız.Bu yüzden birbirimizin bazı şeylerini tolere edelim" gibi bir şeyler söyledi.Gerçekten burada gözüme girdi.İnşallah hep böyle gider,bozulmaz.Son olarak da Sibel Tüzün'e değinmek istiyorum.Giderken Mustafa Topaloğlu'nun ve Alp Kırşan'ın elini sıkmadı.Hiç yakıştıramadım doğrusu.Kocaman,çocuğu olan bir kadın bu şekilde davranmamalı.Merve yapsa bunu anlarım(zaten ondan ben her türlü yakışıksız şeyi bekliyorum adada kalmak için) ama Sibel Tüzün hala böyle şeyleri aşamamışsa yazık bence.Tamam ünsüz birisine yenildi ve egosu yerle bir oldu,anlıyorum.Ama böyle yaparak dahada küçüldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder