11 Nisan 2012 Çarşamba

Bellissima!

Uzun zamandır gitmek istediğim ama bir türlü fırsat olmayan Nişantaşı'ndaki Cento per Cento'ya sonunda gidebildim.Bu güzel mekanın sahipleri "MasterChef" programından tanıdığımız Erol Kaynar ve kardeşi Varol Kaynar.Restaurantın konseptini oldukça beğendim ve o gece içerisi dopdoluydu.İki katı var ve biz kalabalık bir grup olduğumuz için bizi alt kattaki "İtalyan aile tipi", büyük bir masaya aldılar.Garsonları biraz beceriksiz bulsam da o gece bize o kadar çok ikram yaptılar ki onları bile eleştiremiyorum.Ben Taleggio peynirli,pazı ve ceviz dolgulu Ravioli yedim ama pek beğenmedim açıkçası.Tavsiye edeceğim yemek ise kesinlikle Risotto! Arkadaşım yedi ve ben de bu sayede tatma fırsatı buldum.Gerçekten lezizdi.Bunun yanında tatlı olarak Tiramisu'su çok güzeldi.Oldukça hafifti.İlerleyen saatlerde İtalyan aşçıları da mutfaktan çıkıp bizimle sohbete geldi.Oldukça hoş bir ortam oluştu.Oradan mutlu ayrıldık.Bu yüzden henüz gitmediyseniz,mutlaka bir akşam yemeğe gidin Nişantaşı Cento per Cento'ya.Rezervasyon yaptırmayı unutmayın tabi..
Bu arada geçenlerde Kıvanç Tatlıtuğ'un eski sevgilisi İdil Fırat doğum gününü burada kutladı.Bu partiye katılan ünlüler arasında Burak Özçivit-Ceylan Çapa çifti ve Sezen Aksu da vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder