19 Mart 2012 Pazartesi

Love&Other Drugs

 


Ne zamandır isteyip de izleyemediğim filmlerden biri "Love&Other Drugs".Konusu kısaca şöyle:
Çocuk yakışıklı,çekici,kadın avcısı,kız ise parkinson hastası.Tek seferlik bir ilişki gibi başlıyor ama sonradan aşık oluyorlar fln.Klasik bir romantik film işte!Böyle diyorum ama öyle etkileniyorum ki ben bu filmlerden.Erkeklerin de gerçekten aşık olacağına,doğru kızı bulunca ona sadık kalacaklarına inanmaya başlıyorum bir süre.Sonra gerçek dünyayla yüzleşiyorum,zaten kırılmış olan kalbim biraz daha parçalanıyor.Bu yüzden bence yasaklansın böyle filmler,en azından bizden sonra gelecek nesiller kurtulsun yada film başlamadan önce ekranda "Buradaki kişilerin ve olayların gerçekle yakından uzaktan alakası yoktur.Tamamen hayal ürünüdür" yazsın.Mesela yaş sınırı olarak değil de "Kalbi kırık,onu gerçek aşkla sevecek prensinin gelmesini bekleyen aptallar izleyemez" ibaresi konabilir.Böyle söylüyorum ama romantik komedi izlemeden de yapamıyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder