18 Mart 2012 Pazar

Ahu'nun zaferi

Ahu Yağtu'nun balayına giderken ki bön ifadesine anlam veremedim.Bir insan yeni evlenmiş,balayına gidiyor ne bileyim güzünde güller açması gözlerinin parlaması lazım.Çok tuhaf geldi bana bu ve cidden hiç yakıştıramıyorum Cem Yılmaz'la ikisini.Cansu Dere'ye ayrı üzüldüm zaten.Hem magazincilerin anlamsız sorularıyla muhattap oluyor hem de etrafa çok mutluyum gülücükleri atmak zorunda kalıyor.Üzgün olması gayet normal bence.Benim de 7 yılımı verdiğim adam,2 aylık sevgilisiyle evlenseydi ilişkim uzun zaman önce bitmiş de olsa çok üzülürdüm herhalde.Üstelik bu kadın eski bir arkadaşımsa.Cansu Dere'de hamile kalıp Cem Yılmaz'ı evliliğe zorlayabilirdi.Ama bu ona yakışmazdı.Sonuca bakarsak evet Ahu Yağtu,Cem Yılmaz'la evlenmeyi başardı.Peki bu evlilik ne kadar sürecek?? Önemli olan bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder