19 Mart 2012 Pazartesi

LONGCHAMP ÇANTA

Roseau
Biliyorsunuz Longchamp markası Türkiye'de İstinyepark'taki mağazasının dışında Brandroom'larda da satılıyor.Ben de yurt dışından Longchamp çanta almıştım ama burada fiyatlarına bakmak hiç aklıma gelmemişti.Benim Paris'ten 200 Euro'ya aldığım Roseau modeli çanta burada 879 TL'ymiş.Prag'dan 250 TL'ye aldığım Le Pliage modeli ise burada 380 TL'ymiş.Çok şaşırdım.Paris'te bir Burberry kumaş çanta da bulmuştum 150 Euro'du.Rengi açık mavi olduğu için almamıştım.Şimdi çok pişmanım çünkü burada o kumaş çantalar da 700 TL'den aşağı değil.Birçok arkadaşım da Amerika'dan Coach ve Michael Kors çantaları 100 Dolara fln bulup alıyor.İtalya'da da Furla çantaları çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz aklınızda bulunsun.Bu yüzden siz siz olun yurt dışında fiyatını uygun bulduğunuz bütün çantaları alın,sonra pişman olursunuz.
La Pliage

2 yorum:

  1. cnm senin paristen aldigin canta burda da 350 eur! parise mi gitsem aceba?? ;)suzan

    YanıtlaSil
  2. bende 250euro var acıl

    YanıtlaSil