11 Mart 2012 Pazar

Son günlerin parlayan yıldızı:Bade İşçil

Hayatımıza Mahsun Kırmızıgül'ün sevgilisi olarak giren,daha sonra "Ezel" dizisiyle yıldızı parlayan ve şimdi de "Kuzey Güney" dizisinin oyuncusu olan Bade İşçil'den bahsetmek istiyorum biraz.Bu kız bence son günlerin en parlayan isimlerinden.Güzel ama bana pek samimi gelmiyordu.Belki oynadığı rollerden,belki de bir zamanlar Mahsun'la sevgili olduğu için bilmiyorum nedenini.Ama geçen gün bir röportajını okudum ve hala ailesiyle yaşadığını öğrendim.Bu bana çok sevimli geldi nedense.Annesinin ona yatarken süt hazırladığını fln söylüyordu.Baya hoşuma gitti bunlar.Demek ki bir röportaj,bir görüntü, bir davranış insanların fikrini tamamen değiştirebiliyor.Değiştirebiliyor ama eskileri de unutturmuyor.Mahsun'dan sonra sosyeteye girmek için Emre Kütük'le birlikte olduğu ve sonrasında yaptığı " Mahsun sayesinde hafif doğulu oldum"açıklamalarını unutmak ne mümkün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder