10 Mart 2012 Cumartesi

Cem Yılmaz evlendi!!

Evet ben de hala inanamıyorum buna ama Cem Yılmaz bu akşam evlendi!Hala düğün devam ederken ilk görüntüler de yayınlandı.Düğünle ilgili yorum yapacağım ilerleyen zamanlarda ama asıl bu ilişki hakkında konuşmak istiyorum biraz.Aslında işin içinde evlilik olunca konuşmak da anlamsız oluyor ama yorum yapmadan duramayacağım.Yeni evlenecek insanlar çok mutlu gözükürler,gözlerinin içi parlar, ne bileyim yüzleri ışıldar fln.. Cem Yılmaz ve Ahu Yağtuğ'da ben bunu göremiyorum açıkçası.Tabi şahsen tanımıyorum.Belki kameraları görünce yüzleri asılıyor o yüzden bize öyle geliyor,bilemem.Cansu Dere'de çok gülmez ama onlar birlikte görüntülendiklerinde gerçekten aşık olduklarını anlayabiliyordun.Neyse artık Allah mutlu mesut etsin doğacak çocuklarıyla birlikte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder