14 Mart 2012 Çarşamba

Esin Övet Neden Ayrıldı??

 Her Şey Tadında programından sessiz sedasız ayrılan Esin Övet'ten bahsetmek istiyorum biraz.Magazin masası onunla başlamıştı.Kısa zamanla da çok iyi bir ekip olmuşlardı bence.En başlarda ben bayılıyordum bu programa sabah kaçırsam,gece tekrarını izliyordum.Ama son zamanlarda Esin Övet'in çok bilmiş tavırları beni oldukça rahatsız ediyordu.Ama ayrılmasını da beklemiyordum açıkcası.Esin'in Magazin Masası'ndan ayrılma nedeni bir muamma ama tabi ki benim bazı tahminlerim var.Esin Övet'in yapımcı Savaş Ergen yada yorumculardan Turhan Alyakut ile anlaşmazlığa düştüğü için ayrıldığını düşünüyorum.Özellikle Turhan Bey burada daha ağır basıyor çünkü program sırasında sık sık anlaşmazlığa düşüyordu bu ikili.Ayrıca Esin Övet ayrılmadan bir kaç program önce Turhan Bey masada değildi,hasta olduğu söylenmişti.Sonrasında Turhan Bey geldiğinde ,Esin'in ayrıldığı açıklanmıştı.Bu teoriyi destekleyecek bir şey daha var.O da Esin Övet'in 18 Şubat'ta Habertürk gazetesinde yazdığı yazı.Aşağıda bu yazıyı paylaşıyorum.Artık yorumu size kalmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder