19 Mart 2012 Pazartesi

Ve bu aşk da bitti

Sinem Kobal ve Arda Turan'ın ayrılmasına üzüldüm açıkçası.Arda'yı hiç sevmem,çok ukala,burnu havada bulurum o ayrı.Ben Sinem için üzüldüm.Sinem Kobal, düzgün biri.Bugün onunla,yarın ötekiyle gezen biri değil.Bundan önce Arda Turan'ın da arkadaşı olan Mustafa Sirmen'le seviyeli bir birliktelik yaşamıştı.Ondan sonrada işte 3 senedir Arda'yla birlikteydi.Bu ilişki başladığından beri herkes "evlenecekler"diyordu ama ben tahmin ediyordum öyle olmayacağını.Sinem, Arda için resmen oyunculuğu bırakarak İspanya'ya yerleşmişti.Zaten Arda daha önce de dizilerde öpüşmesini yasaklamıştı.Aşk için böyle şeyler yapan kızlara çok üzülüyorum ben.Gerçekten bu erkeklere güven olmuyor.Özellikle Arda Turan gibi tiplere.Şimdi Atletico Madrid'e de gitti,iyice havalara girdi.Sinem'i ne yapsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder