18 Mart 2012 Pazar

Lüküs Hayat

Dün akşam derbi filan dinlemeden,taa Kağıthane Sadabat Sahnesi'ne "Lüküs Hayat" oyununu izlemeye gittik.27 yıldır klasikleşmiş,efsane olmuş bir oyun bu.Annem ve Babam rahmetli Suna Pekuysal zamanında birkaç kez izlemişler ve anlata anlata bitiremiyorlardı.Doğrusu ben de çok merak ediyordum ama dün gece hiç benim beklediğim gibi olmadı.İlk önce salondan başlamak istiyorum.Sanki bir tiyatro salonu değil de bir konferans salonu havası vardı.Koltuklar sahneye oldukça uzaktı.Teknik aksaklıklara geçecek olursak;sanatçıların mikrofonları çalışmıyordu,sesleri zor duyuluyor,gidip geliyordu.Hatta bir yerde mikronu ellerine alıp söylemek zorunda kaldılar.Sonra orkestranın yaptığı müzik,o kadar baskındı ki şarkı sözleri hiç anlaşılmadı.Oyunculuklara gelirsek; Zihni Göktay tek kelime ile efsaneydi!Muhteşem bir oyunculuk sergiledi.Zaten benim düşünceme göre bu oyunu izleten tek şey onun harika performansı.Diğer oyuncular,başta söylediğim aksaklıklardan dolayı mı yada adapte olamadıklarından dolayı mı bilemiyorum ama hiç iyi değillerdi.3 perdelik bu oyunda zaman zaman canınız sıkılabilir,dikkatiniz dağılabilir,her espriyi alkışlamaya programlanmış insanlara sinir olabilirsiniz.Yinede 27 yılın hatırına ve Zihni Göktay'ın muhteşem oyunu için mutlaka görün derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder